2012. október 22., hétfő

Gmail furcsaságok

Ma próbáltam egy kis phishing tesztet elvégezni két gmail-os accounttal, de egész érdekes eredményre jutottam : (egy csomó időm elment vele, mire rájöttem, hogy mi a helyzet)

Saját e-mail címemre mindent átküldött gond nélkül gyorsan.
Más e-mail címére viszont valami szűrő alapján megakadályozza az átküldést. Eltartott egy daraig mire rájöttem, hogy mi nem tetszik a gmail szűrőnek...

Mindenesetre,ha a célszemélynek gmail-es e-mail címe van, akkor az ilyen phishing leveleket lehet, hogy meg sem kapja...(ezért is célszerű előtte teszteket végrehajtani amennyiben ez lehetséges...)

Eltartott egy darabig mire rájöttem, hogy az url-t blokkolja a gmail még ip cím alapján is. Így a jól megkreált facebookos templateket nem küldi át a rendszer.

De sebaj, mert épp erre van a short url szolgáltatás. :)




A template-ben át kell írni az összes hivatkozást a short url-es változatra és valószínűleg működni fog. El lehetne szórakozni vele egy darabig, mire kideríteném, hogy pontosan mit szűr a gmailes filter, de most nem ez a lényeg. (Viszont ez a lépés is egy fontos pont, ahol elbukhat a próbálkozás. amennyiben nincs kellően felderítve a victim környezete nem ér célba a phishing levél...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.