2012. augusztus 26., vasárnap

WiFi Tools

Tegnap szórakoztam kicsit a wifi-vel és meg kell említenem néhány nagyon használható kis segédeszközt wireless pentesteléshez :

Az első a WiFi-te. Leírása megtalálható itt :

http://code.google.com/p/wifite/

Érdemes megnézni.

A következő a reaver Pro. Nagyon használható kis tool ez is. Bővebben róla itt :

http://xiaopan.co/forums/threads/how-to-install-reaver-pro-in-backtrack-tutorial-by-hot_pursuit.447/

És végül a Xiaopen. Ez olyan mint a Beini.

http://xiaopan.co/forums/threads/xiaopan-0-4-3-in-development.96/page-3

(Az inflator akkor működik jól, ha  kipipáljuk az "ignore frame checksum errors"-t)

5 megjegyzés:

  1. Szia!Köszi a kis cikkeket mindig nagy örömmel olvasom.Ezzeket a kis programmokal is kísérletezgetem balcsin ahol volt wep titkosítás így az nem volt gond és volt wpa2 amely kemény dió volt.De a bejegyzésed alapján jöttem rá,hogy a Beini 1.2.5-ben miért nem működött a inflator :(. DE volt ott egy nyitott wifi is amellyel az volt a gond,hogy lassú volt időnként és,hogy nem engedte az ismert megosztó oldalakról a letöltést.Úgy tűnt nekem,hogy 4 percenként új ip címet kapott.Így csak a IDM managerel tudtam filmet letölteni de csak ha azt az opciót választottam,hogy letöltési cím megújítása.Esetleg van valamilyen elképzelésed miképpen tudtam volna kikerülni ezt a korlátozást?Köszi!

    VálaszTörlés
  2. Szia, ha 4 percenként új ip címet kapott a wifi-s szolgáltató, akkor azt tényleg csak valamilyen download managerrel lehet orvosolni - ami szakadás esetén automatikusan újra kapcsolódik.

    Mert ilyenkor tulajdonképpen hálózat-szakadás történik és ezt nem igazán tudod sehogy kiküszöbölni. Se proxy-val se máshogy.

    Web böngészés közben talán nem annyira zavaró, de letöltésnél kimondottan hátrányos, ha állandóan megszakad a hálózat...

    Gondolom azért csinálták meg így, hogy ne lehessen töltögetni... de hát ezt is meg lehet kerülni. :) Ennél jobb megoldás nekem se jutott volna eszembe...

    Esetleg a routerbe lehetett volna belépni adminként és kikapcsolni ezt a feature-t.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszi a választ akkor már érhető,miért volt mert csak olyan helyről nem ment a letöltés ahol ip cím adott a letöltésre.Mert,hogy elkezdtem a letöltést megszakadt mert megváltozott az ip címem.YouTube nem volt gond ott szépen leszedtem a sorozatokat az IDM használatával.

      Törlés
  3. Hali!Elindítottam a Xiaopen-t egy All in one Asus gépen,nem volt semmi gond.Viszont...egy Asus K53-as notin elindítva(lemezről bootolva) sípolt mint állat!Mi lehet a gond?Előre is köszi!

    VálaszTörlés
  4. Ez a megfogalmazás egy kicsit spongya. Hol sípolt és mi ? Kiírt valamit ? A boot elindult vagy az se ?

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.